close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך אפשר לשמח אדם ביום הולדתו?

מערכת שורשיח אב, תשפ08/08/2020

בשנת 2014, גילה מחקר חדש שאנשים שחוגגים יום הולדת, מרגישים יותר מתוסכלים ומדוכדכים מאשר מאושרים

תגיות:
שמחה היא רגש הפכפך מאוד. כמה הפכפך אתם שואלים? עד כדי כך שבשנת 2014, גילה מחקר חדש שאנשים שחוגגים יום הולדת, מרגישים יותר מתוסכלים ומדוכדכים מאשר מאושרים. הסיבה: זהו יום שבו אנחנו בודקים את שביעות הרצון שלנו מהחיים ובעיקר מבינים שהם הולכים ומתקצרים כשמתבגרים. ובנימה מבאסת זו, נשאלת שאלה חשובה במיוחד: איך אפשר לשמח אדם ביום הולדתו?

רגע, החוגגים לא שמחים באופן אוטומטי?
נחזור רגע למחקר, שהעלה נתון די מעניין לגבי הביטחון העצמי שלנו. בדרך כלל, הביטחון העצמי נמצא בטווח מסוים, מה שאפשר לקרוא לו "תחושת הסטנדרט". אלא שביום
ההולדת, הביטחון העצמי קצת מעורער יותר מזה. מה הפלא, הרי כולנו חרדים מיום ללא טלפונים, בלי ברכה ליום הולדת או עיטוף באהבה אנושית מטורפת. ואם זהו המצב, רצוי שנשמח באמצעות מתנות ומעשים שמרימים את הביטחון העצמי של החוגגים לשמיים. אז איך עושים את זה?

5 דרכים מעולות לשמח ביום ההולדת
1. מתנות שהחוגגים אוהבים – מתנת יום הולדת טובה היא כזו שאתם יודעים שהחוגגים בוודאות יהיו שמחים לקבל. אם אתם לא בטוחים, כדאי לשאול את האנשים שקרובים אליהם או לדלות את המידע עצמאית, דרך שיחות איתם. שרשרת עם חריטה, בושם, ערכת טיפוח ואפילו גיפט קארד יעשו את העבודה.
2. דברים שאותם משמחים – זר בלונים, זר פרחים, קופסה מלאה שוקולדים ואפילו ברכת יום הולדת ענקית ומקסימה יכולים לגרום לכל אחד ואחת להעלות חיוך על הפנים. את הפינוקים שהכנתם תוכלו להקפיץ אליהם הביתה ואפילו לעבודה. התוצאה תהיה כמובן מפתיעה ומרגשת מאוד מבחינתם.
3. הכנת משחק עם פרס בסיום – אם יש לכם נפש יצירתית והחוגגים שומרים מולכם על ראש פתוח מאוד, תוכלו להכין להם דרך מיוחדת למצוא לעצמם את המתנה שרכשתם. משחקים כמו פאזל, מצא את המטמון עם חידות, שעשועון טריוויה ועוד המון רעיונות יגרמו לחוגגים להתעסק בחוויית המשחק במקום בתחושות האישיות, להיטען באנרגיות ולבסוף כמובן להתלהב מהמתנה.
4. הפתעה של בוקר – אם מדובר בחגיגת יום הולדת לאמא, לאבא, לבני הזוג או לאחד הילדים, אפשר "לעצב" להם את ההשכמה בדרך שמחה וחגיגית. משפחות רבות משתמשות בטריק הזה כדי להרעיף על החוגגים אהבה רגע לפני שכל אחד מתפזר לעיסוקיו. המשפחה מתעוררת מוקדם בבוקר, מקשטת את הבית, שולפת את המתנות והמצלמה ומעירה את בני יום ההולדת. שירים, תמונות וגם פתיחת מתנות אם יש זמן הם מקובלים פה.
5. חריטה על מוצרים – גם הפעם תידרשו למעט יצירתיות כדי לשמח את האהובים שלכם ביום ההולדת. אם מדובר בקולגה מהעבודה, חברה בטירונות, או מישהו שהוא איננו מהמעגל הכי קרוב, תוכלו בכל זאת לצאת גדולים ולבצע חריטה על מחזיק מפתחות, על מסגרת תמונה, חריטה על כוס בירה ולמעשה כל רעיון אחר למוצר עץ, פלסטיק, מתכת או זכוכית שהחוגגים מזוהים איתו ושתוכלו להפיק ממנו דרך לשמח אותם, במקביל למתנה שווה ושימושית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה